søndag den 22. december 2013

A colourfoil Christmas

Godmorgen og god lørdag.

I dag vil jeg vise jer hvordan det ser ud når jeg leger med folie fra Ciatés Colourfoil-sæt. Jeg valgte at bruge min base fra i går: 'Rose Apricot' fra Estee Lauder. Jeg har brugt orange, sølv og rosafarvet folie fra sættet med navn 'Wonderland'.




Folien var ganske simpel at bruge - lakken skal være tør og så skal man lægge den medfølgende lim i de mønstre man ønsker - når limen er blevet klar (den er hvid, når man lægger den på), kan man lægge folien på (med den blanke side opad), trykke lidt og hive arket af igen - så sidder folien de steder hvor limen var blevet lagt. Man afslutter med topcoat, hvilket desværre får folien til at se mere krakeleret ud - inden topcoat ligner det nærmest spejl på neglene (men uden topcoat tror jeg næppe, at designet kan holde så længe).

Det var sjovt at lege med - og måske en god ide til hvis man har en gammel mani, som trænger til at blive frisket lidt op. Men selve looket er altså ikke rigtigt min stil. Jeg vil dog alligevel lege videre med folien på et andet tidspunkt.






Sættet 'Wonderland' fra Ciaté, som både indeholder en lak ('Cream Soda'), som jeg ikke har benyttet i dette indlæg - samt lim og forskellige folieark - er købt på Asos.com (dog for lang tid siden).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar