søndag den 14. december 2014

Nedlagt af sygdom!

Årh jeg har været syg de sidste par dage. Halsbetændelse er så absolut ikke min ven. Nå, men nu er jeg ved at være tilbage - takket være te, suppe, sofa, te, dyne, te og ikke mindst penicillin.

På denne kolde aften vil jeg vise jer den smukke 'Color Storm' fra Picture Polish. 'Color Storm' har en klar base og er spækket med mat glitter i forskellige størrelser og friske farver: gul, blå, hvid, fuchsia og lilla.




Til billederne har jeg valgt en hvid base, for at få 'Color Storm' til at poppe så meget som muligt. 'Color Storm' er fin at arbejde med og giver, efter min mening, en tilpas mængde glitter på neglene. På billederne har jeg ét lag på.

Jeg synes, at kombinationen er rigtig fin.






'Color Storm' er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar