tirsdag den 30. december 2014

Nedlagt af sygdom - igen...

Årh jeg har været skidtmas de sidste par dage. Før jul havde jeg jo halsbetændelse og fik penicillin af min kære læge. Det virkede. Desværre nåede min kæreste ikke til læge - og han fik derfor smittet mig med endnu en omgang halsbetændelse. Der er har været lukket hos vores læger i julen, og akuttelefonen kunne heller ikke hjælpe os. Så var der kun den private vagtlæge tilbage, men jeg var lidt for nærig, når jeg vidste, at jeg bare behøvede at vente et par dage.

Så vi har været syge over julen begge to - jeg bukkede dog først under igen 2. juledag, hvor min kæreste har haft lidt ondt i halsen hele tiden. Heldigvis er vi begge kommet på penicillin nu, så nu håber vi, at alt det sygdom er ved at være slut!

I dag vil jeg fejre årets næstsidste dag ved at vise jer en smuk støvet blå lak fra Appeal4, som hedder 'Butterfly Bells'. Lakken af sponsoreret af de søde folk ved Cleanskin.dk.




'Butterfly Bells' er rigtig fin at arbejde med - og den kræver to lag for at dække. Jeg er SÅ fantastisk glad for støvede farver, og denne er ingen undtagelse.






'Butterlfy Bells' er som skrevet sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar