mandag den 29. september 2014

Zigzag

Til dette mandags-indlæg skal vi have gang i noget zigzag. Jeg har brugt to lakker og noget zigzag tape til at opnå effekten.

Jeg har brugt den sorte Essie-lak 'Licorice' og den Fuchsia-farvede shimmerlak 'The Lace Is On' også fra Essie.




Jeg fik startet lidt omvendt med denne mani, hvilket vil sige, at jeg faktisk startede med den sorte base - normalt ville jeg have gjort det omvendt, men jeg fik ikke lige tænkt mig om.

Nå, men først den sorte base og et lag hurtigtørrende topcoat - dernæst satte jeg to stykker zigzag-tape på hver negl (så det dannede en zigzag-linje) og malede ned over linjen med 'The Lace Is On'. Tapet fjernede jeg kort tid efter jeg havde lagt 'The Laze Is On'. Jeg afsluttede med en normal topcoat og dernæst en mat topcoat.

Resultatet er super fint, synes jeg.






Begge lakker i indlægget er fra Billigvoks.dk

- Maria



Ingen kommentarer:

Send en kommentar