mandag den 22. september 2014

Den lille detalje

... kan gøre en verden til forskel. Om det er tilfældet for dette design må I dog selv vurdere.

Til dagens indlæg har jeg brugt lakken 'Spin The Bottle' fra Essie til at danne en nude base for en detalje - nemlig et lille hjerte.




'Spin The Bottle' var ikke så god at arbejde med. Den krævede tre lag for at dække - og den var ujævn at lægge. Efter et lag topcoat, virker lakken dog nogenlunde jævn.

Jeg afsluttede med et lille hjerte på ring-fingeren. Og det irriterer mig helt vildt, at jeg fik sat det skævt på. Det var meningen, at det skulle sidde skævt, men jeg synes, at det ville være pænere, hvis det sad lige. Så ved jeg det til en anden gang.






'Spin The Bottle' fra billigvoks.dk, hjertet er købt på ebay.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar