fredag den 26. september 2014

Nyt sted at købe lak - Cleanskin.dk

Som langt de fleste af jer sikkert ved, og som jeg også skrev i dette indlæg, så er der kommet et nyt, dansk og godt sted at købe lakker - nemlig CleanSkin.

Lige nu sælger de OPI, Appeal 4, Fnug og Picture Polish lakker... og nøj, hvor det har været tiltrængt med en dansk PP-pusher! Men, men, men... de skulle også gerne snart få fat i Foxy Paws til deres hjemmeside.

I dag vil jeg vise to fine lakker fra Appeal 4: en smuk lyseblå shimmerlak (med turkise undertoner), der bærer navnet 'Snow In Summer' og en hvid glitterlak (med forskellig størrelse glitter) i en klar base, der har navnet 'Coconut Pine'.




I forhold til at 'Snow In Summer' er en pastel-lak var den faktisk ok at lægge. Den fik tre lag for billedets skyld, men den dækker nogenlunde ved to. Da denne base var nogenlunde tør, lagde jeg 'Coconut Pine' ved bunden af neglene. Jeg var nødt til at påføre lakken en del gange, da der er meget base ift. glitter i denne lak, hvilket jeg synes er ok - på denne måde kan man bedst selv styre, hvor meget glitter, der kommer på hver negl.

Til sidst fik det hele en omgang topcoat - og til aller sidst fik det også en mat topcoat. Jeg blev virkelig tilfreds med resultatet, de to lakker er super fine sammen.






Lakkerne er fra Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar