fredag den 18. april 2014

Fælles Fredag - Påske!

Så blev det påske, og jeg håber, at I alle hygger jer!

Til dagens design har jeg valgt noget ganske simpelt - nemlig en hvis baggrund med lidt pastel-prikker. Jeg har valgt at prikke løs med 5 lakker fra Kikos Cupcake-kollektion. De 5, som jeg har valgt er: den lyserøde 'Strawberry', den ferskenfarvede 'Peach', den gule 'Pineapple', den grønne 'Mint' og den blå 'Anise'.




Jeg tænker ikke at dette design kræver så meget forklaring. Det giver vist sig selv at jeg har startet med hvid base og dernæst prikket løs. Jeg er selv fint tilfreds - jeg synes, at det virker meget påske-agtigt!










De 5 Kiko-lakker er købt på Kikos egen hjemmeside.

Husk at tjekke de andre påskedesigns ud!

- Maria

5 kommentarer:

  1. Kære Maria,

    Jeg fandt din blog for et par dage siden og endte med at læse næsten alle dine indlæg. Jeg har altid undret mig over, hvordan man kunne have en negleblog - altså hvor meget er der lige at skrive om, tænkte jeg. Men dét har du så fået mig overbevist om, at man sagtens kan!

    Hvor er det altså en fin og meget, meget gennemført blog! Jeg er helt vild med den. Du laver en masse fine designs, og man kan virkelig se, at du gør dig umage. Dine billeder og ikke mindst dine negle er SÅ flotte.

    Efter at have brugt et par timer herinde havde jeg allerede lært en masse. Jeg anede slet ikke, at der var så mange muligheder - og at en stor del af mulighederne faktisk burde kunne lade sig gøre for en ganske almindelig neglelakbruger som mig :)

    Jeg vil bestemt læse din fine blog fra nu af.

    Og så har jeg lige et spørgsmål. Har du prøvet de her neglelakker fra L'Oréal? http://www.matas.dk/loral-colour-riche-109-cafe-saint-germain
    Jeg er selv helt vild med dem og synes de holder helt vildt godt. Men kunne godt tænke mig at høre din mening om dem :) Nu har du jo trods alt prøvet liiidt flere forskellige mærker end jeg ;)

    Kh Line
    http://altogingenting.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Line, tusind tak for din virkelig søde kommentar! Jeg er glad for, at du kan få noget ud af at læse min blog. Egentlig er det jo bare min lille lak-dagbog som tog en udvikling til noget lidt større :-)

      De lakker, som du har linket til har jeg desværre ikke prøvet - men jeg ved, at andre er glade for dem. Generelt er der selvfølgelig forskel i kvalitet, når det gælder lak - men der er alligevel uregelmæssigheder, hvilket betyder at nogle (som f.eks. mig) er meget glad for Essie-lak og synes, at det holder godt - hvor andre synes, at de ikke er så gode. Så derfor mener jeg, at man bør bruge de lakker, som virker godt på én, så hvis du er glad for netop de lakker - så bliv endelig ved med at bruge og købe dem. Det kunne være, at jeg også se nærmere på dem en dag :-)

      Jeg har også tjekket din blog ud - og du har fået en ny følger på Bloglovin' Så vi ses sikkert i fremtiden - enten her eller hos dig ;-)

      Slet
    2. Jamen selv tak da :) Og tak for "followet" - min blog er næsten helt ny, men jeg er allerede blevet helt bidt af det :)

      Og ja du har helt ret. Det er jo så forskelligt, hvilke mærker folk foretrækker. Men hvis du en dag vil prøve et ret billigt alternativ, så får L'Oréal Colour Riche i hvert fald en anbefaling herfra :)

      Du kan tro vi ses i blogland fremover.
      Kh Line

      Slet
  2. Jeg er så glad for, at jeg skal til Rom om under 3 uger, og så kan jeg endelig få lov til at gå amok i Kiko :)

    http://glassow.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det kan jeg godt forstå, at du glæder dig til. Rom er også en helt fantastisk by! Køb løs - du fortryder, hvis du holder tilbage :-)

      Slet