mandag den 17. marts 2014

Lilla vandfald

Hej derude!

I dag har jeg valgt at bruge en hulens masse lilla farver til at lave en vandfaldsmanicure. Det gode ved denne type design, er at man netop kan bruge en masse forskellige farver - og at det så absolut ikke behøver, at være de være de samme farver, som jeg har brugt i dette indlæg.

Jeg har brugt følgende lakker (alle fra Essie):

'Warm And Toasty Turtleneck', 'Full Steam Ahead', 'Go Ginza'




'The Lace Is On', 'The Girls Are Out' og 'DJ Play That Song'




Jeg startede med at lægge 'Go Ginza' som base - den krævede overraskende kun to lag og var ganske ok at arbejde med. Efterfølgende tog jeg en striper brush og lavede tilfældige striber med de andre lakker - helt fra negleroden og et stykke op på neglen. Dernæst rensede jeg af med acetone omkring negleroden med en lille pensel - og til sidst fik det hele et lag topcoat.

Jeg er selv ganske tilfreds med resultatet. Jeg synes, at det det giver en rigtig fin effekt. Jeg kom dog i tanke om at det faktisk ikke er så lang tid siden, at jeg lavede en lilla vandfaldsmani.








Alle lakker i indlægget er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar