mandag den 10. marts 2014

Glitter-gradient

God mandag derude! I dag har jeg et simpelt design med en glitter-gradient.

Jeg har valgt at bruge to lakker til dette design - begge fra Essie - nemlig den lilla (med rødlige undertoner) 'The Girls Are Out' og den smukke 'Set In Stones' - som indeholder sølvfarvet glitter i forskellig størrelse i en klar base.




Jeg lagde først 'The Girls Are Out' som base, den krævede to lag for at dække. Dernæst tørrede jeg det meste glitter af penslen fra 'Set In Stones' - og trak kun penslen et stykke op ad neglene da jeg lagde lakken på. På denne måde kan man opnå, at glitteret kun ligger på den del af neglen, som man ønsker. Man kan også altid lige tilføje lidt ekstra glitter, hvis man synes, at der mangler på nogle af neglene.

Jeg er vild med det simple og elegante, men samtidig meget festlige look, som dette design giver.









Begge lakker er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar