mandag den 13. oktober 2014

FNUG

FNUG er et dansk mærke, som jeg tidligere har kigget en del på, men som jeg aldrig har fået nosset mig sammen til at købe.

Og nu skulle det altså prøves af, så derfor fik jeg tilsendt to fine FNUG-lakker fra Cleanskin.dk, som jeg havde forelsket mig i. Den første, som jeg vil vise jer, hedder 'Cover Shot'. 'Cover Shot' er en let støvet bærfarvet cremelak. Desværre VIL mit kamera ikke fange lilla korrekt på billeder, så i virkeligheden er den mindre rød - og altså mere lilla.




Penslen i FNUG-lakken kunne godt være lidt bredere, men når man lærer den lidt at kende, er den ok at bruge. Selve lakken er lidt tynd, til gengæld er den meget pigmenteret - og næsten en one-coater. Men alt i alt bliver lakken lidt levende at arbejde med, på en måde, som jeg ikke lige er vant til.

Nå, men den var i hvert fald fin jævn, let at 'rydde op efter' og dækker virkelig godt. På billederne har den fået to lag.

Jeg kan virkelig, virkelig godt lide farven. Den passer så fint til efteråret.






'Cover Shot' er som sagt sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar