lørdag den 18. januar 2014

Pure

God lørdag på bloggen!

I dag vil jeg ganske kort vise jer en fin topcoat fra OPI med navnet 'Pure 18K White Gold And Silver Top Coat'. Det er en klar lak med hvidguld- og sølvstykker i.




Jeg lagde et enkelt lag af denne lak over 'Don't Make Me Wine' fra China Glaze (som jeg havde på, da jeg modtog lakken). Jeg afsluttede med en almindelig topcoat. Jeg synes, at 'Pure 18K White Gold And Silver Top Coat' var ganske fin at arbejde med - jeg synes dog, at der er lidt for mange stykker metal i basen. Men det er jo en smagssag. Måske skal jeg bare lige vænne mig til det.






'Pure 18K White Gold And Silver Top Coat' er købt på tilbud hos beautybay til 130 kroner. Desværre lader det til, at lakken er udsolgt hos dem nu. Så jeg ville satse på ebay, hvis man skal have fat i den.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar